Rönkä, A., Waldén, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2020). Lukemisen sujuvuuden yhteys matematiikan sanallisista tehtävistä suoriutumiseen alakoulun toisen luokan keväällä.
Chicago-viite (17. p.)Rönkä, Anne-Marie, Hanna Waldén, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Lukemisen Sujuvuuden Yhteys Matematiikan Sanallisista Tehtävistä Suoriutumiseen Alakoulun Toisen Luokan Keväällä. 2020.
MLA-viite (9. p.)Rönkä, Anne-Marie, et al. Lukemisen Sujuvuuden Yhteys Matematiikan Sanallisista Tehtävistä Suoriutumiseen Alakoulun Toisen Luokan Keväällä. 2020.