Rönkä, A., Waldén, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2020). Lukemisen sujuvuuden yhteys matematiikan sanallisista tehtävistä suoriutumiseen alakoulun toisen luokan keväällä.
Chicago Style (17th ed.) CitationRönkä, Anne-Marie, Hanna Waldén, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Lukemisen Sujuvuuden Yhteys Matematiikan Sanallisista Tehtävistä Suoriutumiseen Alakoulun Toisen Luokan Keväällä. 2020.
MLA (9th ed.) CitationRönkä, Anne-Marie, et al. Lukemisen Sujuvuuden Yhteys Matematiikan Sanallisista Tehtävistä Suoriutumiseen Alakoulun Toisen Luokan Keväällä. 2020.