_version_ 1799745374256103424
annif_keywords_txtF_mv alakoulu oppiminen opettajat koulut oppilaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
author Sallinen, Heljä Perälä, Anna
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Sallinen, Heljä Perälä, Anna Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Sallinen, Heljä Perälä, Anna
author_sort Sallinen, Heljä
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-11-06T21:00:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201D;Kaikki uusi on hyv&#xE4;st&#xE4;, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa&#x201D; : k&#xE4;&#xE4;nteinen oppiminen alakoulussa 3.&#x2013;6. luokkien opettajien n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Sallinen, Helj&#xE4;</creator><creator>Per&#xE4;l&#xE4;, Anna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">k&#xE4;&#xE4;nteinen oppiminen</subject><subject type="other">sosiokonstruktivistinen oppiminen</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><subject type="yso">teknologia</subject><subject type="yso">yhteis&#xF6;llinen oppiminen</subject><subject type="yso">itseohjautuvuus</subject><subject type="yso">k&#xE4;&#xE4;nteinen opetus</subject><available>2020-11-06T06:34:03Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72502</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202011066539</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011066539</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72502/5/Gradu_2020_Perala_Sallinen%20--.pdf" name="Gradu_2020_Perala_Sallinen --.pdf" type="application/pdf" length="2097630" sequence="5"/><recordID>123456789_72502</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_72502
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:14Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72502\/5\/Gradu_2020_Perala_Sallinen%20--.pdf","text":"Gradu_2020_Perala_Sallinen --.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2020-11-06T21:00:32Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Sallinen, Heljä Perälä, Anna ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta käänteinen oppiminen sosiokonstruktivistinen oppiminen alakoulu luokanopettajat teknologia yhteisöllinen oppiminen itseohjautuvuus käänteinen opetus
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72502&index=0&size=large
title ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
title_full ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
title_fullStr ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
title_full_unstemmed ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
title_short ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa”
title_sort kaikki uusi on hyvästä mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa käänteinen oppiminen alakoulussa 3 6 luokkien opettajien näkökulmasta
title_sub käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
title_txtP ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
topic käänteinen oppiminen sosiokonstruktivistinen oppiminen alakoulu luokanopettajat teknologia yhteisöllinen oppiminen itseohjautuvuus käänteinen opetus
topic_facet alakoulu itseohjautuvuus käänteinen opetus käänteinen oppiminen luokanopettajat sosiokonstruktivistinen oppiminen teknologia yhteisöllinen oppiminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72502 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011066539
work_keys_str_mv AT sallinenheljä kaikkiuusionhyvästämuttakaikkeavanhaaeikannataromuttaakäänteinenoppiminenalakoulus