_version_ |
1799745374256103424
|
annif_keywords_txtF_mv |
alakoulu
oppiminen
opettajat
koulut
oppilaat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
http://www.yso.fi/onto/yso/p386
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
author |
Sallinen, Heljä
Perälä, Anna
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
|
author_facet |
Sallinen, Heljä
Perälä, Anna
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Opettajankoulutuslaitos
Department of Teacher Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Sallinen, Heljä
Perälä, Anna
|
author_sort |
Sallinen, Heljä
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Opettajankoulutuslaitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-11-06T21:00:32Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta</title><creator>Sallinen, Heljä</creator><creator>Perälä, Anna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">käänteinen oppiminen</subject><subject type="other">sosiokonstruktivistinen oppiminen</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><subject type="yso">teknologia</subject><subject type="yso">yhteisöllinen oppiminen</subject><subject type="yso">itseohjautuvuus</subject><subject type="yso">käänteinen opetus</subject><available>2020-11-06T06:34:03Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72502</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202011066539</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011066539</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72502/5/Gradu_2020_Perala_Sallinen%20--.pdf" name="Gradu_2020_Perala_Sallinen --.pdf" type="application/pdf" length="2097630" sequence="5"/><recordID>123456789_72502</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_72502
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:14Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72502\/5\/Gradu_2020_Perala_Sallinen%20--.pdf","text":"Gradu_2020_Perala_Sallinen --.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
103
|
publication_first_indexed |
2020-11-06T21:00:32Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Sallinen, Heljä
Perälä, Anna
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
käänteinen oppiminen
sosiokonstruktivistinen oppiminen
alakoulu
luokanopettajat
teknologia
yhteisöllinen oppiminen
itseohjautuvuus
käänteinen opetus
|
subject_txtF |
Luokanopettajakoulutus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72502&index=0&size=large
|
title |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_full |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_fullStr |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_full_unstemmed |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_short |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa”
|
title_sort |
kaikki uusi on hyvästä mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa käänteinen oppiminen alakoulussa 3 6 luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_sub |
käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
title_txtP |
”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa” : käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta
|
topic |
käänteinen oppiminen
sosiokonstruktivistinen oppiminen
alakoulu
luokanopettajat
teknologia
yhteisöllinen oppiminen
itseohjautuvuus
käänteinen opetus
|
topic_facet |
alakoulu
itseohjautuvuus
käänteinen opetus
käänteinen oppiminen
luokanopettajat
sosiokonstruktivistinen oppiminen
teknologia
yhteisöllinen oppiminen
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72502
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202011066539
|
work_keys_str_mv |
AT sallinenheljä kaikkiuusionhyvästämuttakaikkeavanhaaeikannataromuttaakäänteinenoppiminenalakoulus
|