Sallinen, H., Perälä, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., . . . Jyväskylä, U. o. (2020). ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa”: Käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta.
Chicago-viite (17. p.)Sallinen, Heljä, Anna Perälä, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. ”Kaikki Uusi on Hyvästä, Mutta Kaikkea Vanhaa Ei Kannata Romuttaa”: Käänteinen Oppiminen Alakoulussa 3.–6. Luokkien Opettajien Näkökulmasta. 2020.
MLA-viite (9. p.)Sallinen, Heljä, et al. ”Kaikki Uusi on Hyvästä, Mutta Kaikkea Vanhaa Ei Kannata Romuttaa”: Käänteinen Oppiminen Alakoulussa 3.–6. Luokkien Opettajien Näkökulmasta. 2020.