Sallinen, H., Perälä, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., . . . Jyväskylä, U. o. (2020). ”Kaikki uusi on hyvästä, mutta kaikkea vanhaa ei kannata romuttaa”: Käänteinen oppiminen alakoulussa 3.–6. luokkien opettajien näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationSallinen, Heljä, Anna Perälä, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. ”Kaikki Uusi on Hyvästä, Mutta Kaikkea Vanhaa Ei Kannata Romuttaa”: Käänteinen Oppiminen Alakoulussa 3.–6. Luokkien Opettajien Näkökulmasta. 2020.
MLA (9th ed.) CitationSallinen, Heljä, et al. ”Kaikki Uusi on Hyvästä, Mutta Kaikkea Vanhaa Ei Kannata Romuttaa”: Käänteinen Oppiminen Alakoulussa 3.–6. Luokkien Opettajien Näkökulmasta. 2020.