Distance foreign language education in Finland a comparison of conceptions and attitudes toward the use of distance education tools among foreign language teacher students and distance EFL teachers

Etäopetus on kasvava opetustapa, jolla on pitkä historia ja jonka vaikutuksia kieltenoppimiseen on maailmalla laajasti tutkittu. Tämä kiinnostus etäopetuksen vaikutuksista erityisesti kielten opetukseen on perusteltua johtuen vuorovaikutuksen keskeisyydestä kieltenoppimisessa. Kommunikaatio on kielt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Eela, Lauri
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72418