_version_ 1809901276569272320
annif_keywords_txtF_mv brändit mielikuvat Suomi-kuva Suomi koulutusvienti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 http://www.yso.fi/onto/yso/p11170 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 http://www.yso.fi/onto/yso/p27631
author Koskela, Susanna
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Koskela, Susanna Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Koskela, Susanna
author_sort Koskela, Susanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-10-29T21:01:50Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomen maabr&#xE4;ndin merkitys koulutusviennille</title><creator>Koskela, Susanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">maabr&#xE4;ndi</subject><subject type="other">br&#xE4;ndi-identiteetti</subject><subject type="yso">erottautuminen</subject><subject type="yso">tuotteistus</subject><subject type="yso">henkinen p&#xE4;&#xE4;oma</subject><subject type="yso">osaaminen</subject><subject type="yso">vienti</subject><subject type="yso">kansainv&#xE4;listyminen</subject><subject type="yso">koulutus</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">koulutusvienti</subject><subject type="yso">Suomi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><available>2020-10-29T07:33:10Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72390</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202010296437</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010296437</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72390/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010296437.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202010296437.pdf" type="application/pdf" length="618174" sequence="1"/><recordID>123456789_72390</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_72390
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:54Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72390\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010296437.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202010296437.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-10-29T21:01:50Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Koskela, Susanna Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille maabrändi brändi-identiteetti erottautuminen tuotteistus henkinen pääoma osaaminen vienti kansainvälistyminen koulutus brändit koulutusvienti Suomi markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72390&index=0&size=large
title Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_full Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_fullStr Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_full_unstemmed Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_short Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_sort suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
title_txtP Suomen maabrändin merkitys koulutusviennille
topic maabrändi brändi-identiteetti erottautuminen tuotteistus henkinen pääoma osaaminen vienti kansainvälistyminen koulutus brändit koulutusvienti Suomi markkinointi
topic_facet Suomi brändi-identiteetti brändit erottautuminen henkinen pääoma kansainvälistyminen koulutus koulutusvienti maabrändi markkinointi osaaminen tuotteistus vienti
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72390 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010296437
work_keys_str_mv AT koskelasusanna suomenmaabrändinmerkityskoulutusviennille