Luokanopettajien kokemuksia työrauhaa tukevan toimintakulttuurin rakentamisesta luokkaan

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja ymmärtää luokanopettajien kokemuksia työrauhaa tukevan toimintakulttuurin rakentamisesta luokkaan ja miten luokanopettajia voidaan tukea työrauhaan liittyvissä asioissa. Tutkimus on laadullinen, ja sen metodinen lähestymistapa on fenomenologis-hermeneutti...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Keskilammi, Terhi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72378