Varhaiskasvatuksen asiakkaan sähköinen vaikuttaminen ja osallistuminen
Tutkimuksessa selvitetään Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuksen palveluhallinnon ja sen asiakkaan sähköisen osallisuuden välineitä ja niiden kehittämistä. Osallisuutta tarkastellaan asiakkaan vaikuttamisen ja aloitemahdollisuuksien lisäämisen näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkim...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2020
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72209 |
Yhteenveto: | Tutkimuksessa selvitetään Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuksen palveluhallinnon ja sen asiakkaan sähköisen osallisuuden välineitä ja niiden kehittämistä. Osallisuutta tarkastellaan asiakkaan vaikuttamisen ja aloitemahdollisuuksien lisäämisen näkökulmasta. Tutkimus toteutettiin laadullisena tutkimuksena.
|
---|