Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa

Bibliographic Details
Main Author: Siidoroff, Soile
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72180
_version_ 1809901270743384064
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media käsitykset Instagram hyvät käytännöt viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p29366 http://www.yso.fi/onto/yso/p18007 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Siidoroff, Soile
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Siidoroff, Soile Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Siidoroff, Soile
author_sort Siidoroff, Soile
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-10-15T20:01:17Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vaikuttajak&#xE4;sityksen muodostuminen ja seuraamisen sek&#xE4; tykk&#xE4;&#xE4;misen k&#xE4;yt&#xE4;nteet Instagramissa</title><creator>Siidoroff, Soile</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">vaikuttajat</subject><subject type="other">seuraaminen</subject><subject type="other">tykk&#xE4;&#xE4;minen</subject><subject type="yso">Instagram</subject><subject type="yso">uskottavuus</subject><available>2020-10-15T05:50:28Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72180</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202010156232</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010156232</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/72180/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010156232.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202010156232.pdf" type="application/pdf" length="1068120" sequence="1"/><recordID>123456789_72180</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_72180
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:49Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/72180\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010156232.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202010156232.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-10-15T20:01:17Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Siidoroff, Soile Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa vaikuttajat seuraaminen tykkääminen Instagram uskottavuus
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_72180&index=0&size=large
title Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
title_full Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
title_fullStr Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
title_full_unstemmed Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
title_short Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
title_sort vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet instagramissa
title_txtP Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa
topic vaikuttajat seuraaminen tykkääminen Instagram uskottavuus
topic_facet Instagram seuraaminen tykkääminen uskottavuus vaikuttajat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72180 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010156232
work_keys_str_mv AT siidoroffsoile vaikuttajakäsityksenmuodostuminenjaseuraamisensekätykkäämisenkäytänteetinstagrami