Siidoroff, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa.
Chicago-viite (17. p.)Siidoroff, Soile, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
MLA-viite (9. p.)Siidoroff, Soile, et al. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.