Siidoroff, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa.
Chicago-viite (17. p.)Siidoroff, Soile, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
MLA-viite (9. p.)Siidoroff, Soile, et al. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.