Siidoroff, S., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationSiidoroff, Soile, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
MLA (9th ed.) CitationSiidoroff, Soile, et al. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.