Siidoroff, S., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Vaikuttajakäsityksen muodostuminen ja seuraamisen sekä tykkäämisen käytänteet Instagramissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationSiidoroff, Soile, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
MLA (9th ed.) CitationSiidoroff, Soile, et al. Vaikuttajakäsityksen Muodostuminen Ja Seuraamisen Sekä Tykkäämisen Käytänteet Instagramissa. 2020.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.