Eriyttäminen fysiikan opetuksessa tapaustutkimus erään yläkoulun opettajien näkemyksistä ja toiminnasta

Tämä tutkimus on laadullinen tapaustutkimus, jossa haastateltiin viittä aineenopettajaa fysiikan opetuksen eriyttämisestä yläkoulussa. Lisäksi tutkimuksessa havainnoitiin yhden haastatteluun osallistuneen opettajan oppitunteja toiminnallisessa termospulloprojektissa. Aineisto analysoitiin aineistolä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kontkanen, Katariina
Muut tekijät: Matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, Faculty of Sciences, Fysiikan laitos, Department of Physics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71953