Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä

Bibliographic Details
Main Author: Heiskanen, Matilda
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71952
_version_ 1809901265070587904
annif_keywords_txtF_mv markkinointi digitaalinen markkinointi markkinointiviestintä asiantuntijat yritykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 http://www.yso.fi/onto/yso/p12104 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
author Heiskanen, Matilda
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Heiskanen, Matilda Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Heiskanen, Matilda
author_sort Heiskanen, Matilda
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-10-01T20:00:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Digitaalinen sis&#xE4;lt&#xF6;markkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden n&#xE4;kemykset parhaista k&#xE4;yt&#xE4;nn&#xF6;ist&#xE4;</title><creator>Heiskanen, Matilda</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">digitaalinen sis&#xE4;lt&#xF6;markkinointi</subject><subject type="other">sis&#xE4;lt&#xF6;strategia</subject><subject type="yso">yritysmarkkinointi</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">sis&#xE4;lt&#xF6;tuotanto</subject><subject type="yso">digitaalinen markkinointi</subject><available>2020-10-01T05:09:17Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71952</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202010016032</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010016032</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71952/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010016032.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202010016032.pdf" type="application/pdf" length="661974" sequence="1"/><recordID>123456789_71952</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_71952
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:04Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71952\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202010016032.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202010016032.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-10-01T20:00:32Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Heiskanen, Matilda Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä digitaalinen sisältömarkkinointi sisältöstrategia yritysmarkkinointi markkinointi sisältötuotanto digitaalinen markkinointi
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71952&index=0&size=large
title Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_full Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_fullStr Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_full_unstemmed Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_short Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa
title_sort digitaalinen sisältömarkkinointi b2b kontekstissa markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_sub markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
title_txtP Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa : markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä
topic digitaalinen sisältömarkkinointi sisältöstrategia yritysmarkkinointi markkinointi sisältötuotanto digitaalinen markkinointi
topic_facet digitaalinen markkinointi digitaalinen sisältömarkkinointi markkinointi sisältöstrategia sisältötuotanto yritysmarkkinointi
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71952 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202010016032
work_keys_str_mv AT heiskanenmatilda digitaalinensisältömarkkinointib2bkontekstissamarkkinoinninasiantuntijoidennäke