APA-viite (7. p.)

Heiskanen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä.

Chicago-viite (17. p.)

Heiskanen, Matilda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Digitaalinen Sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin Asiantuntijoiden Näkemykset Parhaista Käytännöistä. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Heiskanen, Matilda, et al. Digitaalinen Sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin Asiantuntijoiden Näkemykset Parhaista Käytännöistä. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.