Heiskanen, M., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä.
Chicago Style (17th ed.) CitationHeiskanen, Matilda, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Digitaalinen Sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin Asiantuntijoiden Näkemykset Parhaista Käytännöistä. 2020.
MLA (9th ed.) CitationHeiskanen, Matilda, et al. Digitaalinen Sisältömarkkinointi B2B-kontekstissa: Markkinoinnin Asiantuntijoiden Näkemykset Parhaista Käytännöistä. 2020.