Tunnetaitokasvatus varhaiskasvatuksen opettajien kuvaamana

Tässä kandidaatintutkielmassa selvitettiin, millaisia merkityksiä varhaiskasvatuksen opettajat antavat tunnetaitokasvatukselle. Lisäksi tutkimuksessa kartoitettiin, miten varhaiskasvatuksen opettajat arvioivat valmiita tunnetaitokasvatuksen materiaaleja. Tutkimus toteutettiin keräämällä aineisto to...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Manninen, Noora, Huttunen, Janesa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71946