_version_ 1809901250298249216
annif_keywords_txtF_mv opettajat opetus äidinkieli luova kirjoittaminen kirjoittaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p10957 http://www.yso.fi/onto/yso/p14395 http://www.yso.fi/onto/yso/p2512
author Kauppinen, Laura
author2 Faculty of Education and Psychology Faculty of Humanities and Social Sciences Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Opettajankoulutuslaitos Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Teacher Education Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education Suomen kieli Finnish 103 309
author_facet Kauppinen, Laura Faculty of Education and Psychology Faculty of Humanities and Social Sciences Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Opettajankoulutuslaitos Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Teacher Education Department of Language and Communication Studies University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education Suomen kieli Finnish 103 309 Kauppinen, Laura
author_sort Kauppinen, Laura
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-08-24T20:01:23Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Rajojen rikkomista, terapiaa vai ty&#xF6;kalu? : luokanopettajien, &#xE4;idinkielen ja kirjallisuuden opettajien sek&#xE4; sanataiteen opettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; luovasta kirjoittamisesta</title><creator>Kauppinen, Laura</creator><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiaine">Suomen kieli</contributor><contributor type="oppiaine">Finnish</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><contributor type="oppiainekoodi">309</contributor><subject type="other">kriittinen diskurssintutkimus</subject><subject type="other">sanataiteen opettajat</subject><subject type="yso">&#xE4;idinkielenopettajat</subject><subject type="yso">luokanopettajat</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">kirjoittaminen</subject><subject type="yso">luova kirjoittaminen</subject><subject type="yso">luovuus</subject><subject type="yso">&#xE4;idinkieli</subject><subject type="yso">opetussuunnitelmat</subject><subject type="yso">sanataide</subject><subject type="yso">luova toiminta</subject><available>2020-08-24T07:24:58Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71496</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202008245632</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008245632</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71496/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008245632.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202008245632.pdf" type="application/pdf" length="978478" sequence="1"/><recordID>123456789_71496</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_71496
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:06Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71496\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008245632.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202008245632.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2020-08-24T20:01:23Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kauppinen, Laura Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta kriittinen diskurssintutkimus sanataiteen opettajat äidinkielenopettajat luokanopettajat käsitykset opetus kirjoittaminen luova kirjoittaminen luovuus äidinkieli opetussuunnitelmat sanataide luova toiminta
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71496&index=0&size=large
title Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_full Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_fullStr Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_full_unstemmed Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_short Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu?
title_sort rajojen rikkomista terapiaa vai työkalu luokanopettajien äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_sub luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
title_txtP Rajojen rikkomista, terapiaa vai työkalu? : luokanopettajien, äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien sekä sanataiteen opettajien käsityksiä luovasta kirjoittamisesta
topic kriittinen diskurssintutkimus sanataiteen opettajat äidinkielenopettajat luokanopettajat käsitykset opetus kirjoittaminen luova kirjoittaminen luovuus äidinkieli opetussuunnitelmat sanataide luova toiminta
topic_facet kirjoittaminen kriittinen diskurssintutkimus käsitykset luokanopettajat luova kirjoittaminen luova toiminta luovuus opetus opetussuunnitelmat sanataide sanataiteen opettajat äidinkielenopettajat äidinkieli
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71496 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008245632
work_keys_str_mv AT kauppinenlaura rajojenrikkomistaterapiaavaityökaluluokanopettajienäidinkielenjakirjallisuudenope