_version_ |
1799745329482956800
|
annif_keywords_txtF_mv |
vuorovaikutus
asiakaskokemus
asiakkaat
yritysasiakkaat
asiakaslähtöisyys
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p19047
http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
|
author |
Ryhänen, Julia
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Ryhänen, Julia
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Ryhänen, Julia
|
author_sort |
Ryhänen, Julia
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2020-08-12T20:02:55Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä</title><creator>Ryhänen, Julia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">tekninen vuorovaikutus</subject><subject type="other">sosiaalinen vuorovaikutus</subject><subject type="other">ostopäätösprosessi</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">tekoäly</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><available>2020-08-12T05:24:52Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71385</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202008125525</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008125525</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71385/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008125525.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202008125525.pdf" type="application/pdf" length="843740" sequence="1"/><recordID>123456789_71385</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_71385
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:05:03Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71385\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008125525.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202008125525.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2020-08-12T20:02:55Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Ryhänen, Julia
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
tekninen vuorovaikutus
sosiaalinen vuorovaikutus
ostopäätösprosessi
asiakaskokemus
verkkokauppa
asiakkaat
vuorovaikutus
kuluttajat
asiakaspalvelu
kuluttajakäyttäytyminen
tekoäly
asiakassuhde
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71385&index=0&size=large
|
title |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_full |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_fullStr |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_full_unstemmed |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_short |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_sort |
vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
title_txtP |
Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
|
topic |
tekninen vuorovaikutus
sosiaalinen vuorovaikutus
ostopäätösprosessi
asiakaskokemus
verkkokauppa
asiakkaat
vuorovaikutus
kuluttajat
asiakaspalvelu
kuluttajakäyttäytyminen
tekoäly
asiakassuhde
|
topic_facet |
asiakaskokemus
asiakaspalvelu
asiakassuhde
asiakkaat
kuluttajakäyttäytyminen
kuluttajat
ostopäätösprosessi
sosiaalinen vuorovaikutus
tekninen vuorovaikutus
tekoäly
verkkokauppa
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71385
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008125525
|
work_keys_str_mv |
AT ryhänenjulia vuorovaikutuksenmerkitysasiakaskokemuksessavaatteidenverkkomyynnissä
|