_version_ 1799745329482956800
annif_keywords_txtF_mv vuorovaikutus asiakaskokemus asiakkaat yritysasiakkaat asiakaslähtöisyys
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 http://www.yso.fi/onto/yso/p19047 http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
author Ryhänen, Julia
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Ryhänen, Julia Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Ryhänen, Julia
author_sort Ryhänen, Julia
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-08-12T20:02:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynniss&#xE4;</title><creator>Ryh&#xE4;nen, Julia</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">tekninen vuorovaikutus</subject><subject type="other">sosiaalinen vuorovaikutus</subject><subject type="other">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;sprosessi</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">verkkokauppa</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">teko&#xE4;ly</subject><subject type="yso">asiakassuhde</subject><available>2020-08-12T05:24:52Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71385</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202008125525</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008125525</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71385/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008125525.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202008125525.pdf" type="application/pdf" length="843740" sequence="1"/><recordID>123456789_71385</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_71385
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:03Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71385\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008125525.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202008125525.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-08-12T20:02:55Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ryhänen, Julia Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä tekninen vuorovaikutus sosiaalinen vuorovaikutus ostopäätösprosessi asiakaskokemus verkkokauppa asiakkaat vuorovaikutus kuluttajat asiakaspalvelu kuluttajakäyttäytyminen tekoäly asiakassuhde
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71385&index=0&size=large
title Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_full Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_fullStr Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_full_unstemmed Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_short Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_sort vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
title_txtP Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskokemuksessa vaatteiden verkkomyynnissä
topic tekninen vuorovaikutus sosiaalinen vuorovaikutus ostopäätösprosessi asiakaskokemus verkkokauppa asiakkaat vuorovaikutus kuluttajat asiakaspalvelu kuluttajakäyttäytyminen tekoäly asiakassuhde
topic_facet asiakaskokemus asiakaspalvelu asiakassuhde asiakkaat kuluttajakäyttäytyminen kuluttajat ostopäätösprosessi sosiaalinen vuorovaikutus tekninen vuorovaikutus tekoäly verkkokauppa vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71385 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008125525
work_keys_str_mv AT ryhänenjulia vuorovaikutuksenmerkitysasiakaskokemuksessavaatteidenverkkomyynnissä