Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä

Bibliographic Details
Main Author: Stevander, Fanni
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71328
_version_ 1799745327528411136
annif_keywords_txtF_mv kehittäminen digitalisaatio brändit urheilu digitaalinen media
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4230 http://www.yso.fi/onto/yso/p8692 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p965 http://www.yso.fi/onto/yso/p5575
author Stevander, Fanni
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Stevander, Fanni Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Stevander, Fanni
author_sort Stevander, Fanni
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-08-05T20:02:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Suomalaisen urheilujoukkuebr&#xE4;ndin kehitt&#xE4;minen digitaalisessa ymp&#xE4;rist&#xF6;ss&#xE4;</title><creator>Stevander, Fanni</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">urheilu</subject><subject type="yso">kehitt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">joukkueet (urheilu)</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2020-08-05T05:13:43Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71328</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202008055473</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008055473</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71328/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008055473.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202008055473.pdf" type="application/pdf" length="728802" sequence="1"/><recordID>123456789_71328</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_71328
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:05:07Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71328\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202008055473.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202008055473.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-08-05T20:02:47Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Stevander, Fanni Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä brändit markkinointi urheilu kehittäminen joukkueet (urheilu) sosiaalinen media
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71328&index=0&size=large
title Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_full Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_fullStr Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_full_unstemmed Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_short Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_sort suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
title_txtP Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
topic brändit markkinointi urheilu kehittäminen joukkueet (urheilu) sosiaalinen media
topic_facet brändit joukkueet (urheilu) kehittäminen markkinointi sosiaalinen media urheilu
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71328 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202008055473
work_keys_str_mv AT stevanderfanni suomalaisenurheilujoukkuebrändinkehittäminendigitaalisessaympäristössä