_version_ |
1809901243664957440
|
annif_keywords_txtF_mv |
asiakaskokemus
brändit
asiakaspalvelu
asiakkaat
kehittäminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p24882
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p1379
http://www.yso.fi/onto/yso/p3294
http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
|
author |
Koskela, Ilona
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Koskela, Ilona
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Koskela, Ilona
|
author_sort |
Koskela, Ilona
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2020-07-30T20:00:32Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa</title><creator>Koskela, Ilona</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">chatbot</subject><subject type="other">asiakasymmärrys</subject><subject type="yso">monikanavaisuus</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakaslähtöisyys</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">kokemukset</subject><available>2020-07-30T07:38:25Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71286</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202007305434</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202007305434</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71286/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202007305434.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202007305434.pdf" type="application/pdf" length="574708" sequence="1"/><recordID>123456789_71286</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_71286
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:51:07Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71286\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202007305434.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202007305434.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2020-07-30T20:00:32Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Koskela, Ilona
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
chatbot
asiakasymmärrys
monikanavaisuus
asiakaskokemus
asiakaslähtöisyys
digitalisaatio
kokemukset
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71286&index=0&size=large
|
title |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
title_full |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
title_fullStr |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
title_full_unstemmed |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
title_short |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
title_sort |
asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot palvelussa
|
title_txtP |
Asiakaskokemuksen muodostuminen chatbot-palvelussa
|
topic |
chatbot
asiakasymmärrys
monikanavaisuus
asiakaskokemus
asiakaslähtöisyys
digitalisaatio
kokemukset
|
topic_facet |
asiakaskokemus
asiakaslähtöisyys
asiakasymmärrys
chatbot
digitalisaatio
kokemukset
monikanavaisuus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71286
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202007305434
|
work_keys_str_mv |
AT koskelailona asiakaskokemuksenmuodostuminenchatbotpalvelussa
|