_version_ 1809902995345768448
annif_keywords_txtF_mv sosiaalinen media yritykset sisältötuotanto video viestintä
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p15070 http://www.yso.fi/onto/yso/p8368 http://www.yso.fi/onto/yso/p36
author Rinne, Joonas
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Rinne, Joonas Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Rinne, Joonas
author_sort Rinne, Joonas
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-07-06T20:00:42Z
format Kandityö
format_ext_str_mv Opinnäyte Kandityö
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Videoiden merkitys yritysten sis&#xE4;ll&#xF6;ntuotannon v&#xE4;lineen&#xE4; sosiaalisessa mediassa</title><creator>Rinne, Joonas</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="other">live-stream</subject><subject type="other">striimi</subject><subject type="other">story</subject><subject type="other">tarina</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">video</subject><subject type="yso">markkinointiviestint&#xE4;</subject><subject type="yso">br&#xE4;ndit</subject><subject type="yso">YouTube</subject><subject type="yso">sis&#xE4;lt&#xF6;tuotanto</subject><available>2020-07-06T06:43:26Z</available><issued>2020</issued><type lang="en">Bachelor's thesis</type><type lang="fi">Kandidaatinty&#xF6;</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71070</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202007065243</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202007065243</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/71070/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202007065243.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202007065243.pdf" type="application/pdf" length="590033" sequence="1"/><recordID>123456789_71070</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_71070
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:31Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/71070\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202007065243.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202007065243.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2020-07-06T20:00:42Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rinne, Joonas Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa live-stream striimi story tarina sosiaalinen media markkinointi video markkinointiviestintä brändit YouTube sisältötuotanto
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_71070&index=0&size=large
title Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_full Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_fullStr Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_full_unstemmed Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_short Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_sort videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
title_txtP Videoiden merkitys yritysten sisällöntuotannon välineenä sosiaalisessa mediassa
topic live-stream striimi story tarina sosiaalinen media markkinointi video markkinointiviestintä brändit YouTube sisältötuotanto
topic_facet YouTube brändit live-stream markkinointi markkinointiviestintä sisältötuotanto sosiaalinen media story striimi tarina video
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/71070 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202007065243
work_keys_str_mv AT rinnejoonas videoidenmerkitysyritystensisällöntuotannonvälineenäsosiaalisessamediassa