_version_ 1809901235536396288
annif_keywords_txtF_mv motivointi pelaaminen digitaaliset pelit motivaatio liikunta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4736 http://www.yso.fi/onto/yso/p14483 http://www.yso.fi/onto/yso/p22353 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 http://www.yso.fi/onto/yso/p916
author Lietzén, Jaana
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602
author_facet Lietzén, Jaana Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietotekniikka Mathematical Information Technology 602 Lietzén, Jaana
author_sort Lietzén, Jaana
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2020-06-30T20:05:55Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hy&#xF6;dyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi</title><creator>Lietz&#xE9;n, Jaana</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietotekniikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Mathematical Information Technology</contributor><contributor type="oppiainekoodi">602</contributor><subject type="other">liikunnalliset digitaaliset pelit</subject><subject type="yso">pelillist&#xE4;minen</subject><subject type="yso">sitouttaminen</subject><subject type="yso">liikunta</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">oppimispelit</subject><subject type="yso">digitaaliset pelit</subject><subject type="yso">motivointi</subject><available>2020-06-30T03:49:23Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70979</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006305163</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston &lt;a href="https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat"&gt;arkistoty&#xF6;asemalta&lt;/a&gt;.</rights><rights type="accessrights" lang="en">&lt;br&gt;&lt;br&gt;The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival &lt;a href="https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities"&gt;workstation&lt;/a&gt; at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006305163</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70979/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006305163.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006305163.pdf" type="application/pdf" length="4505723" sequence="1"/><recordID>123456789_70979</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_70979
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:52Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70979\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006305163.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006305163.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 602
publication_first_indexed 2020-06-30T20:05:55Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lietzén, Jaana Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi liikunnalliset digitaaliset pelit pelillistäminen sitouttaminen liikunta oppiminen motivaatio oppimispelit digitaaliset pelit motivointi
subject_txtF Tietotekniikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70979&index=0&size=large
title Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_full Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_fullStr Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_full_unstemmed Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_short Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_sort liikunnallisten oppimis ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
title_txtP Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
topic liikunnalliset digitaaliset pelit pelillistäminen sitouttaminen liikunta oppiminen motivaatio oppimispelit digitaaliset pelit motivointi
topic_facet digitaaliset pelit liikunnalliset digitaaliset pelit liikunta motivaatio motivointi oppiminen oppimispelit pelillistäminen sitouttaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70979 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006305163
work_keys_str_mv AT lietzenjaana liikunnallistenoppimisjaviihdepelienhyödytjahaasteetjadigipelaajanmotivointi