Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • "Oppiminen on sallittu"
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Oppiminen on sallittu" : erityisopettajien kokemuksia työhönsä liittyvistä motivaatiotekijöistä ja haasteista

"Oppiminen on sallittu" erityisopettajien kokemuksia työhönsä liittyvistä motivaatiotekijöistä ja haasteista

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Maininki, Riitta-Liisa, Ritari, Tuula
Muut tekijät: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2015
Aiheet:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
työnkuva
motivaatio
erityisopettajat
työyhteisöt
opettajuus
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70818
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70818

Samankaltaisia teoksia

  • Erityisopettajien käsityksiä työhyvinvointia edistävistä ja kuormittavista tekijöistä sekä työhyvinvoinnin kehittämisestä
    Tekijä: Jokinen, Jasmin
    Julkaistu: (2019)
  • Laaja-alaisten erityisopettajien työnkuva ja sen kehittäminen ammatillisissa oppilaitoksissa
    Tekijä: Ahonen, Satu
    Julkaistu: (2013)
  • Heittopussi vai arvostettu kollega? : valtion kohdennetulla erityisavustuksella palkattujen resurssiopettajien tehtävänkuvia ja rooleja lukuvuonna 2014-2015
    Tekijä: Ikonen, Hanna, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Laaja-alaisen erityisopettajan konsultaatio luokanopettajien näkökulmasta
    Tekijä: Jaatinen, Jeni
    Julkaistu: (2023)
  • Tutkimus erityisopettajan ja luokanopettajan roolista ja yhteistyöstä esimerkkinä puhehäiriöisen oppilaan äännehäiriön s- ja r-virheiden korjaaminen
    Tekijä: Huhta, Päivi
    Julkaistu: (2005)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus