Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter luonnollinen ympäristö
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter luonnollinen ympäristö
  • Ilmiölähtöisen oppimisen subst...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ilmiölähtöisen oppimisen substantiivinen teoria

Ilmiölähtöisen oppimisen substantiivinen teoria

Bibliographic Details
Main Author: Pitkänen, Heidi
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
oppiminen
elämyksellisyys
grounded theory
ilmiöt
toimintakulttuuri
kokemuksellisuus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70774
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70774

Similar Items

  • Luokanopettajien kokemuksia luontokoulun kummiluokkavuodesta
    by: Sandberg, Marita
    Published: (2010)
  • Päiväkodin tiimipalaverit vuorovaikutuksellisina neuvottelutilanteina : aineistoperustainen teoria kehittymisestä varhaiskasvatuksessa
    by: Määttänen, Katja
    Published: (2019)
  • Onko teilläkin monot menossa? : monialainen oppimiskokonaisuus oppimisen ja koulun yhteisen toimintakulttuurin mahdollistajana
    by: Koski-Tuuri, Merja
    Published: (2016)
  • Keskusteluja kummallisuuksista : dialoginen tutkimus pahuuden ja yliluonnollisen merkityksistä
    by: Ruppa, Kalle
    Published: (2018)
  • Integraation tukeminen lähikoulussa : MBD-verkkoprojektin tarkastelua
    by: Kantanen, Sanna, et al.
    Published: (2003)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report