Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter eng
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter eng
  • Vaaleanpunainen kansankynttilä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Vaaleanpunainen kansankynttilä - kuinka se sytytetään ja sammuuko se? : naisopettajien kokemuksia työssäjaksamisesta

Vaaleanpunainen kansankynttilä - kuinka se sytytetään ja sammuuko se? naisopettajien kokemuksia työssäjaksamisesta

Bibliographic Details
Main Author: Tukonen, Laura
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2013
Subjects:
koulu
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
jaksaminen
voimaantuminen
opettajat
naiset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70768
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70768

Similar Items

  • Tätä mää oon halunnu tehdä aina : pitkän työuran tehneiden luokanopettajien kokemuksia työssä jaksamisesta
    by: Kaarna, Jussi, et al.
    Published: (2012)
  • Opettajan työkipinä : opettajien kokemuksia jaksamista ylläpitävistätekijöistä
    by: Kokkonen, Leena
    Published: (2002)
  • Opettajan työkipinä : opettajien kokemuksia jaksamista ylläpitävistätekijöistä
    by: Kokkonen, Leena
    Published: (2002)
  • Mikä on se salaisuus? : luokanopettajan jaksamisen voimavarat
    by: Laurila, Tuula
    Published: (2006)
  • "Se on aina turvallisen tuntuinen" : kuudesluokkalaisten käsityksiä turvallisesta peruskoulusta
    by: Ikonen, Henna
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report