Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Sukupuolella ei ole väliä, ku...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Sukupuolella ei ole väliä, kunhan on miesopettajiakin" : opettajien sukupuolijakauman merkitys

"Sukupuolella ei ole väliä, kunhan on miesopettajiakin" opettajien sukupuolijakauman merkitys

Bibliographic Details
Main Author: Rannanheimo, Pekka
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2010
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
julkinen keskustelu
sukupuolirakenne
peruskoulu
opettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70693
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70693

Similar Items

  • Onko sillä väliä? : viidennen ja kuudennen luokan oppilaiden kuvauksia nais- ja miesopettajista
    by: Mäenpää, Hannu, et al.
    Published: (2005)
  • Julkisen sektorin työn luonne vuoden 1994 aineiston pohjalta
    by: Kohonen, Riitta
    Published: (2005)
  • Oikopolkuja luovuuden mielenmaisemassa : ARS 06 -seminaari Rohkeus, ilo ja kriittisyys sekä miehisten ja naisellisten keinojen paradoksi
    by: Lönn, Rita
    Published: (2009)
  • Onko sukupuolella väliä Euroopan parlamentissa? : suomalaisten europarlamentaarikoiden kokemuksia Euroopan parlamentin poliittisesta toimintakulttuurista, sukupuolten tasa-arvosta ja eurooppalaisella areenalla vaikuttamisesta
    by: Peikola, Emilia
    Published: (2021)
  • Yhteistyön monet kasvot : alakoulun opettajien kokemuksia ja käsityksiä opettajien välisestä yhteistyöstä
    by: Haikonen, Ritva-Liisa, et al.
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report