Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Miten tää liittyy matikkaan?"...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Miten tää liittyy matikkaan?" : opettajien kokemuksia toiminnallisuudesta ja toiminnallisesta ongelmanratkaisusta matematiikan opetuksessa

"Miten tää liittyy matikkaan?" opettajien kokemuksia toiminnallisuudesta ja toiminnallisesta ongelmanratkaisusta matematiikan opetuksessa

Bibliographic Details
Main Authors: Karvonen, Suvi, Godin, Pilvi-Sisko
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2010
Subjects:
ohjaus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
opettajat
opetus
toiminnallisuus
ongelmanratkaisu
ohjaus (neuvonta ja opastus)
matematiikka
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70657
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • "Hei tää ei oo nyt ihan mun alaa, mut mä yritän parhaani" : oppimisvaikeudet ja voimavarat nuorten aikuisten haastatteluissa
    by: Järvenpää, Kristiina, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • "Elämänpituinen matkahan tää on." : ohjausalan opiskelijoiden ammatti-identiteetin rakentuminen opintojen aikana
    by: Alakarhu, Mirva, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Aineistolähtöinen tutkimus työvoimaneuvojien ohjauskokeilusta
    by: Leinonen, Anna
    Published: (2007)
  • Effectiveness of counselling and guidance on physical functioning after stroke : a systematic review and meta-analysis of randomized controlled trials
    by: Keränen, Katja
    Published: (2014)
  • Episteemiset uskomukset opetusharjoittelun ohjauksessa : teoreettista tarkastelua
    by: Jaronen, Marja
    Published: (2011)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report