Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia

Bibliographic Details
Main Author: Manninen, Heli
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Teacher Education, Luokanopettajakoulutus, 302
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2008
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70613
_version_ 1780991862531686400
annif_keywords_txtF_mv itsearviointi oppiminen koululaiset oppimistyylit oppilaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6253 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 http://www.yso.fi/onto/yso/p7416 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
author Manninen, Heli
author2 University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Teacher Education Luokanopettajakoulutus 302
author_facet Manninen, Heli University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Teacher Education Luokanopettajakoulutus 302 Manninen, Heli
author_sort Manninen, Heli
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2020-06-24T20:06:08Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia</title><creator>Manninen, Heli</creator><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiainekoodi">302</contributor><subject type="yso">opiskelutekniikka</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">oppimistyylit</subject><subject type="yso">sosiaalinen ymp&#xE4;rist&#xF6;</subject><subject type="yso">kvantitatiivinen tutkimus</subject><subject type="yso">itsearviointi</subject><subject type="yso">alakoulu</subject><available>2020-06-24T12:41:25Z</available><issued>2008</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70613</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006244803</identifier><language type="iso" lang="fi">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244803</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70613/1/Manninen_Heli_2008.pdf" name="Manninen_Heli_2008.pdf" type="application/pdf" length="7393064" sequence="1"/><recordID>123456789_70613</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_70613
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:13:32Z
main_date 2008-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2008
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70613\/1\/Manninen_Heli_2008.pdf","text":"Manninen_Heli_2008.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2008-06-24T20:06:08Z
publishDate 2008
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Manninen, Heli Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia opiskelutekniikka oppiminen oppimistyylit sosiaalinen ympäristö kvantitatiivinen tutkimus itsearviointi alakoulu
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70613&index=0&size=large
title Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_full Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_fullStr Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_full_unstemmed Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_short Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa
title_sort oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa viides ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_sub viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
title_txtP Oppimispolkuja sosiaalisessa kontekstissa : viides- ja kuudesluokkalaisten oppimisen itsearviointia
topic opiskelutekniikka oppiminen oppimistyylit sosiaalinen ympäristö kvantitatiivinen tutkimus itsearviointi alakoulu
topic_facet alakoulu itsearviointi kvantitatiivinen tutkimus opiskelutekniikka oppiminen oppimistyylit sosiaalinen ympäristö
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70613 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244803
work_keys_str_mv AT manninenheli oppimispolkujasosiaalisessakontekstissaviidesjakuudesluokkalaistenoppimisenitsearvi