Salmela, J., Education, F. o., tiedekunta, K., Education, D. o., laitos, K., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2000). Sosiaalisen tuen ja liikunnan merkityksen kokeminen myöhäislapsuudessa: Neljännestä kuudenteen luokkalaisten lasten kokemuksia oman elämän tärkeistä ihmisistä, koululiikunnasta ja vapaa-ajan liikunnasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationSalmela, Jaana, Faculty of Education, Kasvatustieteiden tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, and Jyväskylän yliopisto. Sosiaalisen Tuen Ja Liikunnan Merkityksen Kokeminen Myöhäislapsuudessa: Neljännestä Kuudenteen Luokkalaisten Lasten Kokemuksia Oman Elämän Tärkeistä Ihmisistä, Koululiikunnasta Ja Vapaa-ajan Liikunnasta. 2000.
MLA (9th ed.) CitationSalmela, Jaana, et al. Sosiaalisen Tuen Ja Liikunnan Merkityksen Kokeminen Myöhäislapsuudessa: Neljännestä Kuudenteen Luokkalaisten Lasten Kokemuksia Oman Elämän Tärkeistä Ihmisistä, Koululiikunnasta Ja Vapaa-ajan Liikunnasta. 2000.