Pekkanen, T., Jyväskylä, U. o., & yliopisto, J. (2005). Minkä teen, sen ymmärrän - vai ymmärränkö?: Omakohtaisen kokemuksen merkitys neljäsluokkalaisten oppijoiden käsityksiin maataloustuotteiden alkuperästä.
Chicago-viite (17. p.)Pekkanen, Tanja, University of Jyväskylä, ja Jyväskylän yliopisto. Minkä Teen, Sen Ymmärrän - Vai Ymmärränkö?: Omakohtaisen Kokemuksen Merkitys Neljäsluokkalaisten Oppijoiden Käsityksiin Maataloustuotteiden Alkuperästä. 2005.
MLA-viite (9. p.)Pekkanen, Tanja, et al. Minkä Teen, Sen Ymmärrän - Vai Ymmärränkö?: Omakohtaisen Kokemuksen Merkitys Neljäsluokkalaisten Oppijoiden Käsityksiin Maataloustuotteiden Alkuperästä. 2005.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.