Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Tutkimus erityisopettajan ja l...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tutkimus erityisopettajan ja luokanopettajan roolista ja yhteistyöstä esimerkkinä puhehäiriöisen oppilaan äännehäiriön s- ja r-virheiden korjaaminen

Tutkimus erityisopettajan ja luokanopettajan roolista ja yhteistyöstä esimerkkinä puhehäiriöisen oppilaan äännehäiriön s- ja r-virheiden korjaaminen

Bibliographic Details
Main Author: Huhta, Päivi
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
opettajuus
puhehäiriöt
roolit
yhteistyö
opettajat
luokanopettajat
erityisopettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70504
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70504

Similar Items

  • Puheopetus osana laaja-alaisen erityisopettajan työtä
    by: Eerola, Janne
    Published: (2005)
  • BCH-koodit ja virheiden korjaaminen
    by: Jalkanen, Janne
    Published: (2001)
  • Käytäntöä, haasteita ja ratkaisuja vaihtoehtoisten kommunikointimenetelmien käytöstä erityisopetuksessa : fenomenografinen monimenetelmätutkimus erityisluokanopettajien ja koulunkäynninohjaajien, puheterapeutin ja puhevammaistentulkin näkemyksistä
    by: Laakso, Miia, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Puheterapeuttien ja erityispuheterapeuttien koulutuksen historia Suomessa
    by: Liukkonen-Järvinen, Terhi
    Published: (2008)
  • Erityisopettajan ja luokanopettajan roolit ja yhteistyö kolmiportaisen tuen asiakirjojen laadinnassa
    by: Salo, Sanni, et al.
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report