Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Metakognitiivinen toiminta opp...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Metakognitiivinen toiminta oppimisen mittarina : opettajan oppimiskäsityksen merkitys oppilaan metakognitiivisen toiminnan tukemisessa

Metakognitiivinen toiminta oppimisen mittarina opettajan oppimiskäsityksen merkitys oppilaan metakognitiivisen toiminnan tukemisessa

Bibliographic Details
Main Author: Kanerva, Arja
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
oppimiskäsitykset
oppiminen
metakognitio
opettajat
oppilaat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70497
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70497

Similar Items

  • Opettajien kokemuksia teknologian ja verkko-oppimisympäristöjen käytöstä oppimisen tukena
    by: Henttonen, Pekka, kirjoittaja, et al.
    Published: (2015)
  • Tavoitteena oppia oppimaan? : diskurssianalyysi opettajan ja 2. luokan oppilaiden vuorovaikutuksen metakognitiivisuudesta oppitunnilla
    by: Hytönen, Susanna
    Published: (2007)
  • Yhdessä enemmän : yhteistoiminnallinen oppiminen oppilaan näkökulmasta katsoen
    by: Nyman, Anna-Kaisa
    Published: (2016)
  • Oppilaat oppimisensa asiantuntijoina : konstruktivistiset oppimiskäsitykset suhteessa oppilaiden kykyihin pohtia omaa englannin kielen oppimistaan peruskoulussa
    by: Suomäki, Maija
    Published: (2006)
  • Opettajien kokemuksia teknologian ja verkko-oppimisympäristöjen käytöstä oppimisen tukena
    by: Henttonen, Pekka, et al.
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report