Miten säilyttää oppimisen ilo? peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista

Bibliographic Details
Main Author: Ketoja, Jaana
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 302
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70495
_version_ 1780991941655134208
annif_keywords_txtF_mv koululaiset oppiminen ilo opetus opetusmenetelmät
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p2420 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
author Ketoja, Jaana
author2 Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302
author_facet Ketoja, Jaana Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302 Ketoja, Jaana
author_sort Ketoja, Jaana
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2020-06-24T20:06:09Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten s&#xE4;ilytt&#xE4;&#xE4; oppimisen ilo? : peruskoululaisten k&#xE4;sityksi&#xE4; iloa tuottavista asioista</title><creator>Ketoja, Jaana</creator><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">302</contributor><subject type="other">lapsikeskeisyys</subject><subject type="other">lapset</subject><subject type="yso">ilo</subject><subject type="yso">kasvatus</subject><subject type="yso">koululaiset</subject><subject type="yso">fenomenografia</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">tarpeet</subject><available>2020-06-24T12:09:05Z</available><issued>2005</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70495</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006244685</identifier><language type="iso" lang="fi">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244685</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70495/1/Ketoja_Jaana_2005.pdf" name="Ketoja_Jaana_2005.pdf" type="application/pdf" length="9080379" sequence="1"/><recordID>123456789_70495</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_70495
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:13:45Z
main_date 2005-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2005
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70495\/1\/Ketoja_Jaana_2005.pdf","text":"Ketoja_Jaana_2005.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2005-06-24T20:06:09Z
publishDate 2005
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Ketoja, Jaana Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista lapsikeskeisyys lapset ilo kasvatus koululaiset fenomenografia oppiminen tarpeet
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70495&index=0&size=large
title Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_full Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_fullStr Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_full_unstemmed Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_short Miten säilyttää oppimisen ilo?
title_sort miten säilyttää oppimisen ilo peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_sub peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
title_txtP Miten säilyttää oppimisen ilo? : peruskoululaisten käsityksiä iloa tuottavista asioista
topic lapsikeskeisyys lapset ilo kasvatus koululaiset fenomenografia oppiminen tarpeet
topic_facet fenomenografia ilo kasvatus koululaiset lapset lapsikeskeisyys oppiminen tarpeet
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70495 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244685
work_keys_str_mv AT ketojajaana mitensäilyttääoppimiseniloperuskoululaistenkäsityksiäiloatuottavistaasioista