Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu

Bibliographic Details
Main Authors: Känsälä, Pirkko-Liisa, Aromaa, Aija
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 302
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70464
_version_ 1780991871576702976
annif_keywords_txtF_mv opettajat opettajuus työ vuorovaikutus ammatti-identiteetti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 http://www.yso.fi/onto/yso/p1810 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
author Känsälä, Pirkko-Liisa Aromaa, Aija
author2 University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302
author_facet Känsälä, Pirkko-Liisa Aromaa, Aija University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302 Känsälä, Pirkko-Liisa Aromaa, Aija
author_sort Känsälä, Pirkko-Liisa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2020-06-24T20:06:08Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Kolme py&#xF6;r&#xE4;hdyst&#xE4; opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan k&#xE4;ytt&#xF6;teorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu</title><creator>K&#xE4;ns&#xE4;l&#xE4;, Pirkko-Liisa</creator><creator>Aromaa, Aija</creator><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">302</contributor><subject type="other">k&#xE4;ytt&#xF6;teoria</subject><subject type="other">reflektiivisyys</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">dialogi</subject><subject type="yso">opettajuus</subject><available>2020-06-24T11:52:42Z</available><issued>2004</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70464</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006244654</identifier><language type="iso" lang="fi">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244654</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70464/1/Aromaa_Aija_2004.pdf" name="Aromaa_Aija_2004.pdf" type="application/pdf" length="7004463" sequence="1"/><recordID>123456789_70464</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_70464
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:13:02Z
main_date 2004-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2004
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70464\/1\/Aromaa_Aija_2004.pdf","text":"Aromaa_Aija_2004.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2004-06-24T20:06:08Z
publishDate 2004
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Känsälä, Pirkko-Liisa Aromaa, Aija Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu käyttöteoria reflektiivisyys vuorovaikutus dialogi opettajuus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70464&index=0&size=large
title Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
title_full Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
title_fullStr Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
title_full_unstemmed Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
title_short Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen
title_sort kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen opettajan mielen avautuminen opettajan käyttöteorian merkitys opettajan jaksamisen tarkastelu
title_sub opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
title_txtP Kolme pyörähdystä opettajuuden ytimeen : opettajan mielen avautuminen, opettajan käyttöteorian merkitys, opettajan jaksamisen tarkastelu
topic käyttöteoria reflektiivisyys vuorovaikutus dialogi opettajuus
topic_facet dialogi käyttöteoria opettajuus reflektiivisyys vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70464 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244654
work_keys_str_mv AT känsäläpirkkoliisa kolmepyörähdystäopettajuudenytimeenopettajanmielenavautuminenopettajankäyttöt