Arviointitavat puntaroitavina! 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista

Bibliographic Details
Main Author: Haapala, Anne-Mari
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 302
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70430
_version_ 1780991894768058368
annif_keywords_txtF_mv oppilasarviointi itsearviointi oppiminen arviointi käsitykset
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p7111 http://www.yso.fi/onto/yso/p6253 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333
author Haapala, Anne-Mari
author2 University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302
author_facet Haapala, Anne-Mari University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 302 Haapala, Anne-Mari
author_sort Haapala, Anne-Mari
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2020-06-24T20:06:10Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sek&#xE4; sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista</title><creator>Haapala, Anne-Mari</creator><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">302</contributor><subject type="other">konstruktivistinen oppimisk&#xE4;sitys</subject><subject type="yso">oppiminen</subject><subject type="yso">arviointitutkimus</subject><subject type="yso">oppilasarviointi</subject><subject type="yso">konstruktivismi</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><available>2020-06-24T11:50:19Z</available><issued>2003</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70430</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006244620</identifier><language type="iso" lang="fi">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244620</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70430/1/Haapala_Anne-Mari_2003.pdf" name="Haapala_Anne-Mari_2003.pdf" type="application/pdf" length="5356788" sequence="1"/><recordID>123456789_70430</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_70430
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:49Z
main_date 2003-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2003
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70430\/1\/Haapala_Anne-Mari_2003.pdf","text":"Haapala_Anne-Mari_2003.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2003-06-24T20:06:10Z
publishDate 2003
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Haapala, Anne-Mari Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista konstruktivistinen oppimiskäsitys oppiminen arviointitutkimus oppilasarviointi konstruktivismi käsitykset
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70430&index=0&size=large
title Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
title_full Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
title_fullStr Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
title_full_unstemmed Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
title_short Arviointitavat puntaroitavina!
title_sort arviointitavat puntaroitavina 5 luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta numero ja itsearvioinnista
title_sub 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
title_txtP Arviointitavat puntaroitavina! : 5.luokkalaisten oppilaiden kokemuksia suullisesta palautteesta sekä sanallisesta, numero- ja itsearvioinnista
topic konstruktivistinen oppimiskäsitys oppiminen arviointitutkimus oppilasarviointi konstruktivismi käsitykset
topic_facet arviointitutkimus konstruktivismi konstruktivistinen oppimiskäsitys käsitykset oppilasarviointi oppiminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70430 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244620
work_keys_str_mv AT haapalaannemari arviointitavatpuntaroitavina5luokkalaistenoppilaidenkokemuksiasuullisestapalautt