Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter reference current
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter reference current
  • OLO, OKO vai sittenkin OPO?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
OLO, OKO vai sittenkin OPO? : ongelmalähtöisyyttä koskevan verkkokeskustelun analyysia sisällönanalyysin keinoin

OLO, OKO vai sittenkin OPO? ongelmalähtöisyyttä koskevan verkkokeskustelun analyysia sisällönanalyysin keinoin

Bibliographic Details
Main Author: Pasanen, Pauliina
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2003
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
ongelmalähtöinen oppiminen
käsiteanalyysi
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70397
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70397

Similar Items

  • Oppilasarvioinnin ja oppilasarvostelun filosofinen käsiteanalyysi
    by: Tikkanen, Esa
    Published: (2013)
  • Opettajan pedagoginen ajattelu ongelmalähtöisen opetuksen kontekstissa
    by: Turunen, Jussi, et al.
    Published: (2004)
  • Fysioterapeuttiopiskelijoiden kokemuksia ongelmaperustaisesta oppimisesta
    by: Vuoskoski, Pirjo
    Published: (2004)
  • Fysioterapeuttiopiskelijoiden kokemuksia reflektiopäiväkirjojen kirjoittamisesta opiskelun aikana
    by: Kapanen, Heikki
    Published: (2008)
  • Tutkiva oppiminen : tapaustutkimus menetelmän sovelluksesta peruskoulun 4. luokan opiskeluun
    by: Ruokolainen, Ritva
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report