Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Ympäristö- ja luonnontieto per...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Ympäristö- ja luonnontieto peruskoulun 3.-4.-luokkien opetussuunnitelman painopistealueena

Ympäristö- ja luonnontieto peruskoulun 3.-4.-luokkien opetussuunnitelman painopistealueena

Bibliographic Details
Main Author: Flang, Tiina
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
teemahaastattelu
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
kvalitatiivinen tutkimus
ympäristökasvatus
ympäristö- ja luonnontieto
opetussuunnitelmat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70381
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70381

Similar Items

  • Tutkiva oppiminen tuntisuunnitelmissa : ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan kurssin vaikutukset opetuksen suunnitteluun
    by: Kivistö, Jari-Pekka, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Minkä teen, sen ymmärrän - vai ymmärränkö? : omakohtaisen kokemuksen merkitys neljäsluokkalaisten oppijoiden käsityksiin maataloustuotteiden alkuperästä
    by: Pekkanen, Tanja
    Published: (2005)
  • Virtuaalitutorin sisältävän multimediasovelluksen käyttö ensiluokkalaisten luonnontieteen opetuksessa
    by: Hintsala, Sakke
    Published: (2014)
  • Kokemuksesta käytäntöön : luontokoulu opettajien asenteiden ja arkikäytänteiden muokkaajana
    by: Mattila, Katja
    Published: (2008)
  • Tarvitaanko kansalaistaitoa? : tutkimus kansalaistaidon osuudesta peruskoulun opetussuunnitelmassa ja kansalaistaidollisen oppimateriaalin tarpeesta ala-asteen opetuksessa
    by: Pajula, Sirpa-Liisa
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report