Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Mikä minä olen - milloinka mi...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
"Mikä minä olen - milloinka minä lakkaan olemasta ulkomaalainen?" : luokanopettajan mahdollisuuksista toimia ulkomaalaislapsen matkaoppaana kohti lapsen omaa kulttuuria

"Mikä minä olen - milloinka minä lakkaan olemasta ulkomaalainen?" luokanopettajan mahdollisuuksista toimia ulkomaalaislapsen matkaoppaana kohti lapsen omaa kulttuuria

Bibliographic Details
Main Authors: Nygård, Tarja, Lehtinen, Riitta
Other Authors: University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1995
Subjects:
vieraan kulttuurin ymmärtämismahdollisuudet
ulkomaalaislapsen opetus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
äidinkieli
identiteetti
kulttuuri
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70318
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70318

Similar Items

  • "Minä olen minä ja minulla on kirves" : Matin sosiaalinen vanheneminen - varhaislapsuudesta eläkeikään
    by: Hämäläinen, Kyösti
    Published: (2009)
  • "Minä olen minä ja minulla on kirves" : Matin sosiaalinen vanheneminen - varhaislapsuudesta eläkeikään
    by: Hämäläinen, Kyösti, et al.
    Published: (2009)
  • Millainen minä olen? : 4. luokkalaisen käsityksiä itsestään
    by: Kalliokoski, Eija
    Published: (2007)
  • Arkielämää 1990-luvun Virossa kirjoitetun muistitiedon valossa
    by: Rinne, Jenni
    Published: (2009)
  • Taidetta kaikille - taidetta kaikkialle : aluetaidemuseotoiminnan tausta, lähtökohdat ja tavoitteiden toteutuminen
    by: Turpeinen, Sirpa
    Published: (1990)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report