Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen

Bibliographic Details
Main Author: Hännikäinen, Tarja
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 302
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1994
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70256
_version_ 1780991955651526656
annif_keywords_txtF_mv erityisopetus toiminnan teoria opetus koulut ongelmanratkaisu
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p6984 http://www.yso.fi/onto/yso/p4443 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 http://www.yso.fi/onto/yso/p386 http://www.yso.fi/onto/yso/p6006
author Hännikäinen, Tarja
author2 Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 302
author_facet Hännikäinen, Tarja Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 302 Hännikäinen, Tarja
author_sort Hännikäinen, Tarja
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
first_indexed 2020-06-23T20:05:53Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Vygotskylainen l&#xE4;hestymistapa pulmateht&#xE4;viin : nelj&#xE4;n mukautetun opetuksen oppilaan itsen&#xE4;inen ja ohjattu suoriutuminen</title><creator>H&#xE4;nnik&#xE4;inen, Tarja</creator><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">302</contributor><subject type="other">zone of proximal development</subject><subject type="other">l&#xE4;hikehityksen vy&#xF6;hyke</subject><subject type="other">learning potential</subject><subject type="other">dynamic assessment</subject><subject type="other">dynaaminen arviointi</subject><subject type="other">oppimispotentiaali</subject><subject type="other">staattinen arviointi</subject><subject type="yso">activity theory</subject><subject type="yso">toiminnan teoria</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2020-06-23T12:03:45Z</available><issued>1994</issued><type lang="fi">Pro gradu</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70256</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006234448</identifier><language type="iso" lang="fi">fi</language><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">restrictedAccess</rights><rights type="accessrights" lang="en">This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Aineistoon p&#xE4;&#xE4;sy&#xE4; on rajoitettu tekij&#xE4;noikeussyist&#xE4;. Aineisto on luettavissa Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;asemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006234448</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70256/1/H%c3%a4nnik%c3%a4inen_Tarja_1994.pdf" name="H&#xE4;nnik&#xE4;inen_Tarja_1994.pdf" type="application/pdf" length="3582741" sequence="1"/><recordID>123456789_70256</recordID></qualifieddc>
hierarchy_parent_title Institutional Repository
id jyx.123456789_70256
institution JYU
language fin
last_indexed 2023-07-03T20:14:38Z
main_date 1994-01-01T00:00:00Z
main_date_str 1994
media_type_str_mv 0/application/ 1/application/pdf/
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70256\/1\/H%c3%a4nnik%c3%a4inen_Tarja_1994.pdf","text":"H\u00e4nnik\u00e4inen_Tarja_1994.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 1994-06-23T20:05:53Z
publishDate 1994
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hännikäinen, Tarja Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen zone of proximal development lähikehityksen vyöhyke learning potential dynamic assessment dynaaminen arviointi oppimispotentiaali staattinen arviointi activity theory toiminnan teoria vuorovaikutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70256&index=0&size=large
title Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_full Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_fullStr Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_full_unstemmed Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_short Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin
title_sort vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_sub neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
title_txtP Vygotskylainen lähestymistapa pulmatehtäviin : neljän mukautetun opetuksen oppilaan itsenäinen ja ohjattu suoriutuminen
topic zone of proximal development lähikehityksen vyöhyke learning potential dynamic assessment dynaaminen arviointi oppimispotentiaali staattinen arviointi activity theory toiminnan teoria vuorovaikutus
topic_facet activity theory dynaaminen arviointi dynamic assessment learning potential lähikehityksen vyöhyke oppimispotentiaali staattinen arviointi toiminnan teoria vuorovaikutus zone of proximal development
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70256 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006234448
work_keys_str_mv AT hännikäinentarja vygotskylainenlähestymistapapulmatehtäviinneljänmukautetunopetuksenoppilaanitse