Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter eng
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter eng
  • Lapset ja lukukokemus
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lapset ja lukukokemus : miten lapset kokevat lukemansa kaunokirjallisuuden

Lapset ja lukukokemus miten lapset kokevat lukemansa kaunokirjallisuuden

Bibliographic Details
Main Authors: Saari, Sinella, Österberg, Ulla
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1992
Subjects:
lukukokemus
esteettinen elämys
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
302
ilmaisu
kirjallisuus
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70211
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70211

Similar Items

  • "Hienokkuus on näissä erilaista" : lapsen kuvan havaitseminen ja kuvallinen ilmaisu esteettisen kasvatuksen lähtökohtana
    by: Pänkäläinen, Anna-Maria
    Published: (1996)
  • Matka tiedon ja kauneuden oivallukseen : esteettinen elämys Volter Kilven teoksessa Kirkolle
    by: Kokko, Inkeri
    Published: (1999)
  • Syleilyn figuuri : pyhyyden ja haurauden liitto esteettisessä kokemuksessa
    by: Leino, Irina
    Published: (2015)
  • Näkymätön maisema : ympäristöhavainnosta merkityksenantoon ja todellisuuden jäsentämiseen kuvallisessa ilmaisussa
    by: Karjalainen, Sari, et al.
    Published: (1999)
  • Esteettisen havaitsemisen kehittäminen opetuskokeilussa ala-asteen kuudennella luokalla
    by: Luotio-Keskitalo, Soili
    Published: (1992)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report