Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Näkökulma kouluvalmiuteen lain...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Näkökulma kouluvalmiuteen lainsäädännössä ja käytännössä : Kokkolan ja Seinäjoen alkuopettajien näkemyksiä kouluvalmiudesta ja siihen liittyvistä tekijöistä

Näkökulma kouluvalmiuteen lainsäädännössä ja käytännössä Kokkolan ja Seinäjoen alkuopettajien näkemyksiä kouluvalmiudesta ja siihen liittyvistä tekijöistä

Bibliographic Details
Main Authors: Wärtö, Airi, Tohni, Paula
Other Authors: Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1991
Subjects:
kouluvalmius
koulumenestys
koulusaavutus
koulutulokas
tilastot, Kasvatustieteellinen vuosikirja
Teacher Education
Luokanopettajakoulutus
302
koulukypsyys
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70187
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70187

Similar Items

  • Kouluvalmiuden ja koulumenestyksen yhteys lapsen häiriökäyttäytymiseen peruskoulun 2. luokalla
    by: Pitkänen, Mari
    Published: (1986)
  • "Omena ei kauas puusta putoa" - vai putoaako? : kotiympäristön yhteys koulutulokkaan kognitiiviseen kouluvalmiuteen
    by: Ahokas, Päivi
    Published: (1993)
  • Kouluvalmiuden ja lukemaanopettamismenetelmän yhteys peruskoulun toisen luokan lukutaitoon
    by: Palve, Jaana
    Published: (1986)
  • Kehitystasoa vastaavan harjoitusohjelman vaikutus lapsen kouluvalmiuteen
    by: Koivisto, Merja
    Published: (1993)
  • Esiopetuksen laaja-alaiset osaamisalueet kouluvalmiustaidoissa: Esi- ja alkuopettajien näkemyksiä kouluvalmiudesta
    by: Moilanen, Laura
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report