Houkuttelevuuden rakentaminen työnantajabrändäämisessä esimerkkinä it-ala

Suomalaisissa it-alan yrityksissä on pulaa osaavista työntekijöistä. Tämä on johtanut siihen, että yritykset pyrkivät etsimään uusia keinoja osaajien houkutteluun. Työnantajabrändäys voidaan nähdä yhtenä keinona houkuttelevuuden rakentamiseen. Tässä markkinoinnin pro gradu -tutkielmassa tutkitaan ty...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Karppinen, Elli, Niemelä, Leena
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70086