Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitkä ovat merkittävimpiä tekijöitä, jotka vaikuttavat hyvään asiakaskokemukseen ja kuinka asiakaskokemusta voidaan parantaa ympäristöhuoltoalan yrityksessä. Tutkimuksessa hyödynnettiin teoreettisena viitekehyksenä usean eri tutkijan näkökulmia. Tutkimuksen kan...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vähäkangas, Iida
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70048