Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä

Bibliographic Details
Main Author: Vähäkangas, Iida
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70048
_version_ 1809901214737891328
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus yritykset brändit johtaminen yritysstrategiat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 http://www.yso.fi/onto/yso/p5156
author Vähäkangas, Iida
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Vähäkangas, Iida Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Vähäkangas, Iida
author_sort Vähäkangas, Iida
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2020-06-18T20:00:37Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Asiakaskokemuksen muodostuminen ymp&#xE4;rist&#xF6;huoltoalan yrityksess&#xE4;</title><creator>V&#xE4;h&#xE4;kangas, Iida</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">palvelukokemus</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakkaat</subject><subject type="yso">asiakaspalvelu</subject><subject type="yso">yritykset</subject><available>2020-06-18T05:42:33Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70048</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006184259</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006184259</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/70048/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006184259.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006184259.pdf" type="application/pdf" length="572841" sequence="1"/><recordID>123456789_70048</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_70048
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:04Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/70048\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006184259.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006184259.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2020-06-18T20:00:37Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Vähäkangas, Iida Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä palvelukokemus asiakaskokemus asiakkaat asiakaspalvelu yritykset
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_70048&index=0&size=large
title Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_full Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_fullStr Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_full_unstemmed Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_short Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_sort asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
title_txtP Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä
topic palvelukokemus asiakaskokemus asiakkaat asiakaspalvelu yritykset
topic_facet asiakaskokemus asiakaspalvelu asiakkaat palvelukokemus yritykset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70048 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006184259
work_keys_str_mv AT vähäkangasiida asiakaskokemuksenmuodostuminenympäristöhuoltoalanyrityksessä