APA-viite (7. p.)

Vähäkangas, I., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä.

Chicago-viite (17. p.)

Vähäkangas, Iida, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ympäristöhuoltoalan Yrityksessä. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Vähäkangas, Iida, et al. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ympäristöhuoltoalan Yrityksessä. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.