Vähäkangas, I., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Asiakaskokemuksen muodostuminen ympäristöhuoltoalan yrityksessä.
Chicago-viite (17. p.)Vähäkangas, Iida, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ympäristöhuoltoalan Yrityksessä. 2020.
MLA-viite (9. p.)Vähäkangas, Iida, et al. Asiakaskokemuksen Muodostuminen Ympäristöhuoltoalan Yrityksessä. 2020.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.