_version_ |
1809901211137081344
|
annif_keywords_txtF_mv |
peruskoulun ala-aste
matemaattiset taidot
alakoulu
lukutaito
oppilaat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p2183
http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
author |
Norrback, Elina
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
|
author_facet |
Norrback, Elina
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Erityispedagogiikka
Special Education
101
Norrback, Elina
|
author_sort |
Norrback, Elina
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2020-06-16T20:04:59Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle</title><creator>Norrback, Elina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">vuosiluokan kertaaminen</subject><subject type="other">luku- ja laskutaito</subject><subject type="other">päällekkäisyys</subject><subject type="yso">riskitekijät</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">matemaattiset taidot</subject><subject type="yso">oppimisvaikeudet</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">dysleksia</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><available>2020-06-16T12:11:28Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69985</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006164218</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006164218</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69985/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006164218.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006164218.pdf" type="application/pdf" length="626826" sequence="1"/><recordID>123456789_69985</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_69985
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:49Z
|
main_date |
2020-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2020
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69985\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006164218.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006164218.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
101
|
publication_first_indexed |
2020-06-16T20:04:59Z
|
publishDate |
2020
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Norrback, Elina
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
vuosiluokan kertaaminen
luku- ja laskutaito
päällekkäisyys
riskitekijät
lukutaito
matemaattiset taidot
oppimisvaikeudet
lukeminen
dysleksia
matematiikka
|
subject_txtF |
Erityispedagogiikka
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69985&index=0&size=large
|
title |
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_full |
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_fullStr |
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_full_unstemmed |
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_short |
Tuplata vai ei?
|
title_sort |
tuplata vai ei ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_sub |
ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
title_txtP |
Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
|
topic |
vuosiluokan kertaaminen
luku- ja laskutaito
päällekkäisyys
riskitekijät
lukutaito
matemaattiset taidot
oppimisvaikeudet
lukeminen
dysleksia
matematiikka
|
topic_facet |
dysleksia
lukeminen
luku- ja laskutaito
lukutaito
matemaattiset taidot
matematiikka
oppimisvaikeudet
päällekkäisyys
riskitekijät
vuosiluokan kertaaminen
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69985
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006164218
|
work_keys_str_mv |
AT norrbackelina tuplatavaieiensimmäisentaitoisenluokankertaamisenjaoppilaantaustatekijöidenyhteysl
|