Tuplata vai ei? ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle

Bibliographic Details
Main Author: Norrback, Elina
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2020
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69985
_version_ 1809901211137081344
annif_keywords_txtF_mv peruskoulun ala-aste matemaattiset taidot alakoulu lukutaito oppilaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p2183 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
author Norrback, Elina
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Norrback, Elina Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Norrback, Elina
author_sort Norrback, Elina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2020-06-16T20:04:59Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Tuplata vai ei? : ensimm&#xE4;isen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekij&#xF6;iden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimm&#xE4;iselt&#xE4; nelj&#xE4;nnelle luokalle</title><creator>Norrback, Elina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">vuosiluokan kertaaminen</subject><subject type="other">luku- ja laskutaito</subject><subject type="other">p&#xE4;&#xE4;llekk&#xE4;isyys</subject><subject type="yso">riskitekij&#xE4;t</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">matemaattiset taidot</subject><subject type="yso">oppimisvaikeudet</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">dysleksia</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><available>2020-06-16T12:11:28Z</available><issued>2020</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69985</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202006164218</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006164218</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/69985/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006164218.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202006164218.pdf" type="application/pdf" length="626826" sequence="1"/><recordID>123456789_69985</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_69985
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:49Z
main_date 2020-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2020
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/69985\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202006164218.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202006164218.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2020-06-16T20:04:59Z
publishDate 2020
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Norrback, Elina Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle vuosiluokan kertaaminen luku- ja laskutaito päällekkäisyys riskitekijät lukutaito matemaattiset taidot oppimisvaikeudet lukeminen dysleksia matematiikka
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_69985&index=0&size=large
title Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_full Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_fullStr Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_full_unstemmed Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_short Tuplata vai ei?
title_sort tuplata vai ei ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_sub ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
title_txtP Tuplata vai ei? : ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle
topic vuosiluokan kertaaminen luku- ja laskutaito päällekkäisyys riskitekijät lukutaito matemaattiset taidot oppimisvaikeudet lukeminen dysleksia matematiikka
topic_facet dysleksia lukeminen luku- ja laskutaito lukutaito matemaattiset taidot matematiikka oppimisvaikeudet päällekkäisyys riskitekijät vuosiluokan kertaaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69985 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006164218
work_keys_str_mv AT norrbackelina tuplatavaieiensimmäisentaitoisenluokankertaamisenjaoppilaantaustatekijöidenyhteysl