APA-viite (7. p.)

Norrback, E., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2020). Tuplata vai ei?: Ensimmäisen tai toisen luokan kertaamisen ja oppilaan taustatekijöiden yhteys luku- ja laskutaidon kehitykseen ensimmäiseltä neljännelle luokalle.

Chicago-viite (17. p.)

Norrback, Elina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Tuplata Vai Ei?: Ensimmäisen Tai Toisen Luokan Kertaamisen Ja Oppilaan Taustatekijöiden Yhteys Luku- Ja Laskutaidon Kehitykseen Ensimmäiseltä Neljännelle Luokalle. 2020.

MLA-viite (9. p.)

Norrback, Elina, et al. Tuplata Vai Ei?: Ensimmäisen Tai Toisen Luokan Kertaamisen Ja Oppilaan Taustatekijöiden Yhteys Luku- Ja Laskutaidon Kehitykseen Ensimmäiseltä Neljännelle Luokalle. 2020.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.