Noviisiopettajien kokemuksia opettajan ja oppilaan välisissä ristiriitatilanteissa toimimisesta sekä minäpystyvyyttä tukevista tekijöistä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaiset tekijät näyttäytyvät opettajan ja oppilaan välisisissä ristiriitatilanteissa noviisiopettajille merkityksellisinä rakentavia ristiriitoja tukevan toiminnan kannalta. Lisäksi tavoitteena oli ymmärtää vasta opettajan uran aloittaneiden opettajie...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Korhonen, Laura, Natunen, Kiira
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2020
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/69928